مرکز آموزش سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بدون کنکور دانشجو می پذیرد
انجمن علمی فرهنگی وهنری مرکزتحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان آ.ش- تبریز
مقالات انجمن علمی فرهنگی وهنری مرکز

مرکز آموزش شهید سرداری سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی زیر نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی در نیم سال دوم سال تحصیلی 93-92 در مقطع کاردانی ناپیوسته بدون کنکور در 15 رشته دانشجو می پذیرد.

 

 

علیرضا دهناد با بیان اینکه این مرکز آموزشی با بیش از 24 سال سابقه فعالیت در ارایه آموزش های عالی و با استفاده از امکانات آموزشی و کمک آموزشی مجهز شامل مزارع، باغات، گلخانه های هیدروپونیک و مراکز آزمایشگاهی شامل آزمایشگاههای(میکروبیولوژی، شیمی، حشره شناسی، گیاهشناسی، فیزیک و بیوتکنولوژی) نقش بسزایی در تربیت نیروی متخصص و کارآفرین در حوزه کشاورزی و دامی داشته است، افزود: فارغ التحصیلان این مرکز از جمله فعالان و کارآفرینان موفق این حوزه در استان هستند.

 

وی گفت: این مرکز پایلوت تولید فراورده های لبنی و فارم زنبور عسل و تولیدات دامی است.

 

معاون آموزشی مرکز آموزش جهادکشاورزی استان با اعلام اینکه از سال 68 تا 90 دو هزار و44 نفر از این مرکز فارغ التحصیل شده اند، افزود: فارغ التحصیلان این مرکز توانسته اند با تکیه بر آموخته های علمی ــ کاربردی و تجربیات خود از کارآفرینان نمونه باشند.

 

علاقمندان به بهره برداری از دوره های آموزشی این مرکز می توانند از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.orgمراجعه و تا 3 دی ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مرکزتحقیقات وآموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان آ.ش- تبریز
آخرین مطالب