انجمن علمی فرهنگی وهنری مرکزتحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان آ.ش- تبریز
مقالات انجمن علمی فرهنگی وهنری مرکز




تاریخ: سه شنبه 2 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط مرکزتحقیقات وآموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان آ.ش- تبریز

برگزاری یک دوره مسابقات بین مراکز و داخلی  به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج

   به گزارش امور فرهنگی و دانشجویی به مناسبت هفته بسیج  یک دوره مسابقات فوتسال در تاریخ 5/9/93 با حضور فعال دانشجویان برگزار گردید. این دوره از مسابقات با حضور 16 تیم از مراکز آموزش علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی برگزار گردید که در این مسابقات تیم  بسیج دانشجویی این مرکز به مقام هشتم رسید.

لازم بذکر است در همین راستا یکدوره مسابقات داخلی در رشته های شطرنج و دارت در مرکز برگزار گردید که در نهایت، در رشته دارت آقایان سعید نوامید و حسن پور حمداله و در رشته شطرنج آقایان قربان مهری و مهدی غلامی به ترتیب مقام اول و دوم را در رشته های مذکور بخود اختصاص دادند. در پایان مسابقات با حضور رئیس مرکز ، معاونت آموزشی و دانشجویی و نماینده ولی فقیه به نفرات برتر هر رشته تقدیر نامه و جوایزی اهدا گردید .

 




تاریخ: سه شنبه 2 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط مرکزتحقیقات وآموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان آ.ش- تبریز

دانشجو نقطه اساسی هر جامعه و کشور است ( امام خامنه ای)

16 آذر روز دانشجو، روز مبارزه باظلم، روز عدالت خواهی جوانان ، روز ننگین نوکران حلقه به گوش استکبار، وطن فروشانی که از خون شهیدان دانشجو فرش قرمزی برای اربابان خود پهن کردند تا چند روزی بیشتر سر در آخور تنعم داشته باشند.

به گزارش امور فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزش به مناسبت روز دانشجو یکدوره مسابقات فوتسال بین کلاسی برگزار گردید. این مسابقات بین شش تیم برگزار شد که در نهایت تیم دانشجویان کاردانی فنی گیاهپزشکی به مقام اول رسیدند. لازم بذکر است برای تیم برتر لوح تقدیر و جوایزی اهدا گردید. همچنین در این روز دانشجويان اين مركز به همراه حجت الاسلام و المسلين آرمان مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در مركز و دكتر دهناد معاون آموزشي مركز و مهندس نژاد آذر مسئول امور دانشجويي مركز در اولين روز از سومين نمايشگاه اشتغال و كار آفريني در نمايشگاه فوق كه به مدت 3 روز از مورخ 16 الي 18 در باغ كمال الملك و با حضور تمامي مراكز علمي كاربردي استان آذربايجان شرقي در حال برگزاري است حضور يافته و از تمام قسمت هاي نمايشگاه بازديد نمودند.




تاریخ: سه شنبه 2 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط مرکزتحقیقات وآموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان آ.ش- تبریز
آخرین مطالب